"Jeg synes at det er sjovt at synge, så jeg elsker når vi skal synge. Og vi synger mange gode sange! Og nogle gange har vi musikgudstjenester, så det syntes jeg også er sjovt. Det er også hyggeligt, når vi får slik i børnemapperne, hvor der er tegninger som vi kan tegne på."
Esther 8 år

“Jeg kommer fordi der er et dejligt liv i gudstjenesten og fordi jeg møder Jesus her. Jeg bliver fyldt op og udfordret til at give Guds kærlighed videre til andre.”
Anina 28 år

“Jeg kommer i LM-Kirken på grund af den gode forkyndelse og det gode fællesskab. For 1,5 år siden flyttede jeg til Bornholm uden venner eller bekendte på øen, men det øjeblik jeg trådte ind af dørene ændrede det sig, og jeg har følt mig som en del af fællesskabet siden.”
Simon 30 år

“Jeg møder en sand forkyndelse af Jesus som min frelser. Sammen med det er der en fantastisk lovsang, som underbygger emnet og giver en opbyggende helhedsoplevelse. Derudover møder jeg hjerterum, afslappende atmosfære og plads til smil og hygge. Vi er en familie på 6 personer, og vi nyder alle at være med.”
Leila 42 år

“Jeg kommer i LM-kirken fordi det er en lille, varm og frimodig menighed som ønsker at vandre i lyset med Jesus. Kirken tog imod min familie og jeg med åbne arme, da vi flyttede til Bornholm for 1 år siden.”
Nadja 30 år

Det at komme til gudstjeneste er noget særligt at være sammen med brødre og søstre i Herren hvor vi er sammen i alle aldre. Vi er børn, unge, voksne og halvgamle. Der får vi Guds ord forkyndt, frie vidnesbyrd, synger salmer og sange sammen.
Vagner 83 år